دیجیتال مارکتینگ

9,000,000 تومان

مهمترین ویژگی دوره دیجیتال مارکتینگ صادراتی

یکی از مشکلات بسیار رایج در دوره های دیجیتال مارکتینگ در ایران این است که آموزش بازاریابی دیجیتال را محدود به آموزش چند ابزار مانند گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکز، گوگل تگ منجر، گوگل ادز و … میکنند. در واقع شما به عنوان کاربر دوره بجای اینکه مفاهیم و استراتژی های Digital Marketing را درک کنید و بیاموزید، صرفا سرگرم بازی با چند ابزار بازاریابی اینترنتی میشوید.

کار با ابزارها هم بدون داشتن یک درک استراتژیک عمیق از بازاریابی دیجیتال، یا نتیجه ای نخواهد داشت و یا اگر نتیجه ای هم برایتان داشته باشد، هرگز پایدار نخواهد بود. به همین دلیل هم بسیاری از افرادی که حتی دوره های مختلف دیجیتال مارکتینگ را گذرانده اند، پس از مدتی نسبت به ادامه فعالیت صادراتی آنلاین خودشان دلسرد میشوند و فکر میکنند بازاریابی دیجیتال در صادرات کاربردی ندارد.

 

به همین دلیل ما در مرکز شتاب، دقیقا معکوس این رویه را در دوره آموزش بازاریابی دیجیتال برای صادرات در پیش گرفته ایم. ما معتقدیم که کار با ابزارها را از دهها منبع مختلف در اینترنت به سادگی و با صرف کمی وقت میتوان یاد گرفت. و دقیقا با درک همین نقطه ضعف آموزشی رایج، ما تمرکزمان را در این دوره بر آموزش عمیق مفاهیم و استراتژی های بازاریابی دیجیتال قرار داده ایم. وقت دوره را هم با بررسی جدی و موشکافانه هیچکدام از ابزارها پر نمیکنیم. استراتژی ها و مفاهیم را به شما یاد میدهیم و ابزارها را صرفا بصورت اجمالی معرفی میکنیم.

 

سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ صادرات

در این دوره بازاریابی بین الملل مبحث زیر را بصورت علمی و کاربردی می آموزید:

فصل اول: چرا آموزش دیجیتال مارکتینگ برای صادرات؟

این فصل شامل عناوین زیر میشود:

تعریف بازاریابی دیجیتال در تجارت بین الملل

ابزارها و مفاهیم دیجیتال مارکتینگ

چرا اکثر افراد دیجیتال مارکتینگ را با ذهنیت سنتی و به شکل غلط انجام میدهند؟

تفاوت بازاریابی دیجیتال و فروش دیجیتال چیست؟

آیا دیجیتال مارکتینگ همان تبلیغات آنلاین است؟

مزایا و معایب بازاریابی اینترنتی

آیا برای صادرات باید وبسایت داشته باشم؟

نحوه احداث یک وبسایت صادراتی

فصل دوم: بازاریابی محتوایی یا Content Marketing

در این فصل راجع به بازاریابی محتوایی با نگاهی استراتژیک و موشکافانه صحبت میکنیم:

فصل سوم: تولید محتوا

در فصل سوم از دوره بازاریابی صادراتی به کمک دیجیتال مارکتینگ به مباحث محتوایی و تقویم محتوا میپردازیم:

فصل چهارم: سئو محتوا در صادرات

در فصل چهارم به سئوی محتوا در وبسایت های صادراتی میپردازیم:

فصل پنجم: ایمیل مارکتینگ

در فصل پنجم از دوره بازاریابی بین المللی از طریق دیجیتال مارکتینگ به مفاهیم تجربی میپردازیم.

 

فصل ششم: بازاریابی شبکه های اجتماعی در صادرات

در فصل ششم به Social Media Marketing در صادرات و به طور خاص به سه پلتفرم لینکدین، فیسبوک و اینستاگرام میپردازیم: