حضور پر رنگ پاویون ایران در نمایشگاه کشاورزی و صنایع غذایی بغداد

مرکز شتاب تبریز- پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی و مواد غذایی عراق –بغداد با مجوزرسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با هدف توسعه صادرات و معرفی توانمندی‌های ملی برپا می‌شود.

به گزارش مرکز شتاب تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی ابزاری برای نشان دادن توانمندی‌های تولیدی و صادراتی کشور است به بیان دیگر حضور یافتن در نمایشگاه‌های بین‌المللی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا با رقبا و همتایان خود در صنعت مدنظر رقابت و از روند بازار و صنعت خود مطلع شوند؛ سازمان توسعه تجارت ایران، جدای از ماموریت‌ها و تکالیف محول شده در حوزه سیاست‌گذاری تجارت خارجی، نقش مهم و راهبردی در برگزاری رویدادهای تجاری کشور ایفا می‌کند. 

 
از سال‌های گذشته براساس تکالیفی که در غالب اساسنامه به سازمان توسعه تجارت ایران، محول شده است؛ این سازمان در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری زیرساخت‌هایی را آماده کرد تا بتواند باکیفیت بالا و استاندارد لازم نمایشگاه‌ها را برگزار و اجرا کند و برای نیل به این مهم در سال جاری بر اساس تاریخ برگزاری مجوز 36 پاویون خارجی را صادر کرد.

 
سازمان توسعه تجارت ایران باهدف توسعه تجارت خارجی‌، بازاریابی‌، تبلیغ و گسترش بازارهای جهانی کالا و خدمات صادراتی کشور، مجوز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی و مواد غذایی عراق –بغداد، صادر کرد. 
 
در همین رابطه حامد ایرانی، مجری پاویون ج.ا ایران در نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی و مواد غذایی عراق –بغداد، با اشاره به برگزاری پاویون ج. ا ایران در نمایشگاه هفته کشاورزی عراق، همزمان با نمایشگاه صنایع غذایی بغداد، گفت: این رویداد بین‌المللی از ۲۶ تا ۳۱ فروردین در بغداد برگزار خواهد شد و پاویون ایران با بیش از ۴۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی و حضور ۲۷ شرکت برتر ایرانی، بزرگ‌ترین پاویون نمایشگاه خواهد بود.
 
وی با اشاره به حضور کشورهای آلمان، عربستان، ترکیه، کویت، مصر، چین، عراق و ایران، در این نمایشگاه افزود: پاویون ایران با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و با هدف توسعه صادرات و معرفی توانمندی‌های ملی برپا می‌شود.ایرانی در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان توسعه تجارت و همکاری ارزشمند تولیدکنندگان ایرانی، ابراز امیدواری کرد این حضور مؤثر گامی مهم در مسیر تقویت روابط تجاری و توسعه بازارهای هدف منطقه‌ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *